UŽKANDIS PO SPORTO | GRAIKIŠKAS JOGURTAS

Labai dažnai kartoju, jog tam, kad išliktum sveika ir graži, nepakanka tik nieko nevalgyti ir nesportuoti, lygiai taip pat neužteks sportuoti iki išsekimo, o paskui persivalgyti. Reikalingas B A L A N S A S.

Sutinku, kad šiandien gyvenimo tempas tikrai kartais atrodo beprotiškas ir būna sunku suplanuoti dienos maistą, dėl to visada bandau atrasti sveikų ir ON THE GO produktų, kurie su manimi būtų visur. O vėliau tais produktais ir receptų idėjomis pasidalinti su Tavimi.

Kaip, pavyzdžiui, naujas graikiškas jogurtas AMFORA (dar visai neseniai apie jį rašiau). Apskritai, kuo graikiškas jogurtas yra naudingas žmogaus organizmui? Jis yra labai maistingas ir turi daug baltymų (net 3 kartus daugiau baltymų nei įprastame jogurte). Dėl ypatingai švarios sudėties ir didelio baltymų kiekio šis jogurtas priskiriamas “supermaisto” kategorijai.

Dažniausiai po treniruotės renkuosi baltyminį maistą su šiek tiek sveikų angliavandenių, todėl graikiškas jogurtas su vaisiais, granola ir sėklom labai tinka. O dar ir patogu – galima rinktis arba jogurto dėžutę, arba kartoninį buteliuką įsimesti tiesiog į rankinę, nes dabar atsirado ir geriamas graikiškas jogurtas (labiausiai man patinka natūralaus skonio).

Kadangi baltymas – pagrindinė statomoji medžiaga raumenims, vadinasi, toks maistas atkuria treniruotės metu išeikvotą baltymų kiekį, o angliavandeniai suteikia energijos ir tausoja raumenis. Be to, jogurte esančios „gyvosios“ jogurto bakterijos teigiamai veikia žmogaus organizmą.

Šiandien jau esu po treniruotės ir mano užkandis atrodo taip – jogurtą pagardinau migdolų ir kokosų drožlėmis, goji uogomis, aguonomis, bananu, moliūgų ir čija sėklomis, pūstais grikiais ir šilauogėmis. Labai lauksiu ir Tavo patirties, ką valgai po sporto, kokie Tavo sveikų užkandžių atradimai?

Sukurta su “Pieno Žvaigždės”

logo