INFLUENCER

Make up by Virga Steiblytė / Hair by Mantas Tautvaišas

Vakar teko dalyvauti ir dalintis profesine patirtimi vienoje mados komunikacijos paskaitoje kartu su Arnoldas Remeika. Diskutavome apie socialines medijas ir jų ateitį. Iš auditorijos klausimų buvo galima suprasti, kad jie net neabejoja šios industrijos laikinumu dėl influencerių kiekio, jų kuriamo turinio vertės ir vartotojų “persisotinimo” reklamomis. Todėl noriu pasidalinti keliais pastebėjimais.

Pirmiausia dėl socialinių medijų “galiojimo laiko” – šita industrija auga ir labai sparčiai, atvirkščiai nei kitos medijos (spauda, radijas ar TV), todėl taip greitai soc.medijų “nurašyti” nereikėtų. Kitas momentas – influencerių kuriamas turinys. Taip, tokių žmonių, kurie Instagram’e turi daugiau nei 10 000 sekėjų Lietuvoje nemažai (palyginus su rinkos dydžius), bet iš esmės mes visi labai skirtingi.

Kiekvienas transliuojame autentiškas žinutes, net ir būdai, kuriais tą darome – visiškai skirtingi. Todėl manau sekėjai puikiai geba atsirinkti, kokį influencerį jiems sekti įdomu ir naudinga (jų gali būti ir ne 1, ir ne 2, ir ne 20 – jei norisi kad ir 1000, dėl turinio vertės ir kokybės sprendžiat patys – tiek sekėjai, tiek prekių ženklai). Mėgstu sakyti, kad vietos po saule tikrai užteks visiems – sekėjų irgi.


O dabar apie patį žodį influenceris. Kažkodėl jaučiu, kad šiandien jis vis dar tariamas su tokiu pašiepiančiu tonu – aceit juo būti gėda, nes neva toks žmogus neturi jokių talentų, žinių ar išsilavinimo. Tai kaip mane atstovaujančios agentūros Influenceriai.lt vadovė Laura Aleksandravičė pasakytų: “Influenceris – tai ne Instagram’o žvaigždė ar eilinis reklaminis veidas, o tiesiog žmogus, kuris savo veiksmais, kūryba ar tiesiog autentišku būvimu daro įtaką kitiems.” Influenceriai – tai dabartis ir ateitis.

logo