ATOSTOGOS DVIESE SU MAMA | SPAIN

Nuo to laiko, kai palikau tėvų namus ir išvažiavau studijuoti, man vis atrodė, kad su mama nepraleidžiu tiek laiko, kiek norėčiau. Gal todėl, kad mūsų ryšys labai stiprus. Apie kelionę TIK dviese – abi visada svajojom. Be to, vasario 26 d. mano mamos gimtadienis, todėl atostogos Alikantėje buvo pati geriausia dovana (ne tik mamai, bet ir man).

Alikantė – nuostabus Costa Blancos miestas! Čia praleidome 3 nepamirštamas dienas. Dar spėjom pamatyti ir šalia esantį Benidorm miestą (į jį labai paprasta nuvažiuoti tramvajumi). Džiaugiuosi, kad būtent šiuo metų laiku aplankėm Alikantę, nes kaip tik dabar čia nėra daug turistų ir oras tiesiog nuostabus – šilta, nors vakarai ir naktys vėsokos. Jei ir Jūs planuojat savo atostogas Alikantėje ar Benidorme, manau šis įrašas Jums labai pravers, nes pasidalinsiu keliais mūsų atradimais. Bet apie viską nuo pradžių.

Su mama apsistojome “Tryp Alicante Gran Sol” viešbutyje, kuris yra pačiame Alikantės centre – vos keli žingsniai iki La Explanada de España gatvės. Gavome kambarį su nepaprastu vaizdu tiesiai į Santa Barbarą pilį, kurią aplankėme jau kitą dieną čia atvykusios. Tiesa, į pilį lengvai galima patekti su liftu, nebūtina lipti laiptais į kalną (na nebent norisi pasportuoti, tada tai puiki proga).

Noriu Jums rekomenduoti kelias vietas Alikantėje pusryčiams, pietums ar vakarienei. Tiesa, ispaniški pusryčiai čia itin lengvi – skurdinto batono sumuštiniai arba croissant’as. Bet labai rekomenduoju paragauti ispaniško omleto kepto su bulvėmis ir ispaniškos paelija (paella):

EXPLANADA UNO
CANALEJAS TERRAZA

MANERO BAR TAPAS & DELICATESSEN

Kaip ir minėjau, šalia Alikantės yra Benidorm miestas, kurį tikrai verta pamatyti. Į jį labai paprsta nuvažiuoti tramvajumi (Alikantėja reikia ieškoti TRAM stoties), o kelionėje atsiveria nuostabūs vaizdai. Benidorm mieste su mama praleidome pusdienį. Aplankėme kvapą gniaužiantį “Balcón del Mediterráneo” ir pietavome visiškai netikėtai atrastoje pasakiško grožio vietoje “D-VORA Gastrobar”. Jei būsite Benidorme, dar labai rekomenduoju užkilti ir į kalną su kryžiumi – ypač vakare visas miestas atrodo tiesiog magiškai.

Ačiū Alikante! Buvai nuostabi. Žinau, kad dar tikrai čia sugrįšiu. O dabar keliu prosecco taurę už atostogas su mama! Ir linkiu mums dar daugiau kelionių kartu, nes tai nepaprastas laikas pažinti viena kitą geriau. Tiesa, jau netrukus pasirodys ir mūsų su mama kelionės vlog’as! See you soon!